Kort om os

Vi er en integreret institution beliggende på Øst Møn, og er normeret til ca. 80 børn

Vi er en dejlig institution - både indendørs og udendørs har vi nogle gode fysiske rammer, hvor vi har en separat legeplads til vuggestuen. Der er en stor legeplads i børnehaven, hvor der både er fodboldbane, bålplads, gynger, m.m. samt et Skovhus, hvor der er vand og varme, som vi både bruger til en børnegruppe ved behov og til kreative udfoldelser.

Vuggestuen er aldersopdelt i to:

• 1 stue med grupper fra 0 - ca. 1,5 år.

• 1 stue med grupper fra ca. 1,5 år -3 år.

• fordelt i flere mindre rum og der er en tilbygning med liggehal, hvor børnene kan sove i krybber samt der er mulighed for at have egen barnevogn med til at sove udendørs.

Børnehave-grupperne er også aldersopdelt på Pingvinstuen og Delfinstuen.

• I midten ligger fællesrummet, som er hjertet i huset med både køkken og aktivitetsrum

• Du kan altid ringe til os og høre nærmere, når du skal opskrive dit barn er det via vores Digitale Pladsanvisning.