Personalet

Hjertehaven er en integreret daginstitution beliggende i Hjertebjerg på østmøn, som blev bygget og indviet d. 2.8.1993

Hjertehavens personale er en dygtig, dejlig, dynamisk, faglig og inspirerende gruppe, der tegner hverdagen i et godt og trygt miljø.

I Hjertehaven arbejder vi altid på, at det er et godt og trygt sted at være for både børn, forældre og personale, hvor vi værdisætter:       høj faglighed, fællesskaber, hjertevarme, rummelighed, anerkendelse, dialog, humor, udvikling og tryghed.

Personalegruppen er fordelt på følgende stuer:

Solsikkestuen 0-3 år (vuggestue), Pingvinstuen 3-5 år, Delfinstuen 5-6 år (førskolegruppen)

Vi er en meget stabil personalegruppe med 7 pædagoger, 5 pædagogmedhjælpere, og 1 leder. Vi har også tilknyttet 3 uddannede vikarer  (både med faste timer og som tilkaldevikarer).

Vi har ofte også både pædagogstuderende og PAU-elever i Hjertehaven.